

Čas od času ovšem sestřička našla mrtvolku a nedalo jí to, aby si nenabrala trochu Adamu do své stříkačky. V ty momenty se na nás obvykle vrhaly houfy Splicers, které jsem musel pobíjet, abych sestřičku udržel naživu.

Po průchodu muzeem jsem se dostal k samotnému Franku Fontainovi aka Atlasovi. Chlapec byl napumpovaný plasmidy, až mu tekly ušima. V tom strojku si nabíjel zdraví vždycky, když jsem ho trošku počechral.





The end.
Finální animačka představuje ruku hrdiny umírajícího v nemocnici mnoho let po událostech v Rapture, za kterou ho drží dospělé ruce jeho adoptovaných dcer. Je to snad nejpozoruhodnějším herním koncem, které jsem kdy viděl. Má silný umělecký náboj se spoustu nostalgie. Kupodivu na mě funguje: emoce jsem si prožil až do dna. Vůbec to není klišovité, je to invenční. Protože jestli jsem něco čekal, tak to byl maximálně šťastný konec se skotačícími Sestřičkami. Ale takovýhle přesah...
Nejsem si jistý, zdali to dokáže přijmout běžný patnáctiletý hráč akčních her. Já, starý fotr a otec tří dcer, se do téhle postavy vžívám dokonale. Nacházím v tom ozvěnu odpovědi na jednu z klíčových otázek svého života. Tohle je fajn způsob umírání...
Smekám v duchu před autory. Smekám za tenhle konec. To se jim hodně povedlo. Jak je Bioshock revoluční a výborný vevnitř hry, jak je celá hra narvaná nápady, emocemi, osudy a zvraty, tak je konec naprosto výjimečný.
1 komentář:
An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who has been doing a little research on this. And he in fact ordered me breakfast due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this topic here on your internet site.
My site: pizza roll games
Okomentovat