Tier 2 scénář pro nás Greenskins - smradlavé blbé orky a nás chytré a krásné gobliny - je Mourkain Temple. Je to chrám stojící vprostřed bažiny.
Po otevření scénáře běžíme doprostřed. Tam se nachází amulet, který je potřeba sebrat a uhájit. Zpravidla vítězí, kdo přijede na mountu. Mounta nemaje, vyvolám squiga a běžím.
Bitva se pak obvykle přelévá z jednoho konce bažiny na druhý. Zažil jsem nejrůznější varianty. Boj veprostřed, variantu, kdy držitel amuletu volil obranu a stáhl se ke svému vchodu, i variantu, kdy silnější strana držela amulet a válcovala druhou stranu před sebou, až k campu.
Protože chodím randomy (lidi v naší slavné guildě Runeblade of Darkness už klepou na dveře třicátému levelu), dost často prohráváme. Je to dost o štěstí. Ale když se zadaří, o to větší je pak radost!
Několikrát se mi stalo, že jsem zažil skvělý začátek a fokusovanou obranu, kterou jsme stejně projeli v závěru. Překvapivě se v žebříčku bodů držívám v horní třetině, i když mám pocit, že mé šípy proti tankům moc nefungují. Základ všeho je vhodný squig. Základní tankovací verze je venkoncem nanic. Horned squig celkem funguje, ale maximálně tak na cloth castery. Nejvíc se mi osvědčuje Gas squig - když se mu zadaří, posílá i tři koule zeleného svinstva najednou. To je pak docela masakr.
A další základní poznatek: výborně funguje moje speciální abilita, která NPC moby přišpendlí k zemi, ale hráče odhodí do dálky. Když se tohle správně použije, jdou s tím dělat zázraky. Protože Mourkain Temple stojí na vršku, je bezva házet nepřátelské hráče z rozbořeného mostu do bažiny :-). Těším se, až tohle budu dělat na hradbách.
Po otevření scénáře běžíme doprostřed. Tam se nachází amulet, který je potřeba sebrat a uhájit. Zpravidla vítězí, kdo přijede na mountu. Mounta nemaje, vyvolám squiga a běžím.
Bitva se pak obvykle přelévá z jednoho konce bažiny na druhý. Zažil jsem nejrůznější varianty. Boj veprostřed, variantu, kdy držitel amuletu volil obranu a stáhl se ke svému vchodu, i variantu, kdy silnější strana držela amulet a válcovala druhou stranu před sebou, až k campu.
Protože chodím randomy (lidi v naší slavné guildě Runeblade of Darkness už klepou na dveře třicátému levelu), dost často prohráváme. Je to dost o štěstí. Ale když se zadaří, o to větší je pak radost!
Několikrát se mi stalo, že jsem zažil skvělý začátek a fokusovanou obranu, kterou jsme stejně projeli v závěru. Překvapivě se v žebříčku bodů držívám v horní třetině, i když mám pocit, že mé šípy proti tankům moc nefungují. Základ všeho je vhodný squig. Základní tankovací verze je venkoncem nanic. Horned squig celkem funguje, ale maximálně tak na cloth castery. Nejvíc se mi osvědčuje Gas squig - když se mu zadaří, posílá i tři koule zeleného svinstva najednou. To je pak docela masakr.
A další základní poznatek: výborně funguje moje speciální abilita, která NPC moby přišpendlí k zemi, ale hráče odhodí do dálky. Když se tohle správně použije, jdou s tím dělat zázraky. Protože Mourkain Temple stojí na vršku, je bezva házet nepřátelské hráče z rozbořeného mostu do bažiny :-). Těším se, až tohle budu dělat na hradbách.
Žádné komentáře:
Okomentovat