World in Conflict je atraktivní RTS s výbornou prezentací a zajímavýn námětem - válkou Ruska v USA. Rusové v roce 1989 zaútočili na Seattle. Ukryli armádu do civilních kontejnerových lodí a zcela překvapivě se vylodili v přístavu.
Graficky je to úžasná pecka. Tak nádherné výbuchy jsem ještě v RTS nikdy neviděl. Kamera je úplně volná, ovládá se pomocí WASD jako ve střílečkách.
Rozsah destrukce je nevídaný, každá budova se dá rozmlátit na kusy těžkým dělostřelectvem nebo leteckým bombardováním. Včetně obrovské hokejové haly, ze které jsme eavakuovali civilisty.
Modely jednotek vypadají z výšky naprosto perfektně. I zblízka je grafika detailní a prokreslená. vypadá to zase o generaci líp než Company of Heroes, které se to snad nejvíc podobá. Krásně se to hýbe, nezaznamenal jsem žádné cukání.
Na bitvu se dá dívat hodně zvýšky, což tomu dává ten správný strategický odstup. Nevýhodou je, že mě to podvědomě láká očima zaostřovat, takže mě docela bolí oči. To je můj starý problém u řady realtime strategy her, a konec konců i u SimCity.
Jednotky mají speciální schopnosti, které musí vždy vyvolat hráč. Jinak se o sebe umí postarat a zatím se mi zdá, že se chovají dost inteligentně.
Bojiště je plné detailů, na obloze přeletují letadla a shazují další ruské soldáty. To potěší. Moje jednotky jsou jen jedny z mnoha, bojuje se po celém městě, všude jsou slyšet výbuchy, bombardování a přestřelky. To hrozně pomáhá celkové atmosféře velkého konfliktu.
Tuhle hru si zahraju. Už jenom proto, abych to mohl nandat Ivanům. Nebudu to přehánět s obtížností, co jsem četl, je World in Conflict docela náročná hra.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat