Pozvolna přituhuje. Probil jsem se k vykopávkám a našel jsem tam téměř probuzený mimozemský artefakt, který se aktivoval a zabil vědce. Vypadá to, že Korejci mají další vykopávky rozeseté po ostrově.
Po řece jsem se dostal až k místu evakuace, kde jsem si musel poradit s Korejci v nanooblecích, jako mám já. Dost nepříjemné, jsou mnohem méně průstřelní. Kde dříve stačilo pár kulek, je nyní potřeba plný zásobník.
Vznášedlo (mimochodem velmi působivé) mě odvezlo k ostatním americkým jednotkám, které právě zhájily invazi na ostrov. Ohnivé peklo provázené raketami, hořícími stíhačkami a těžkým dělostřelectvem, vypadá velmi působivě.
Bohužel však přituhuje i po technické stránce. Crysis začíná zatuhávat, na pár sekund se engine zasekne a počítá. Není to zřejmě problém disku, ale výpočetní kapacity. Není divu, více než 30 chlapů na bitevním poli a všechny ty ohnivé efekty kolem. Je vidět, že engine to všechno dost poctivě počítá. Bohužel je to dost rušívé. Věřím, že podobně náročných pasáží ve hře moc není, jakkoliv je to vizuální pastva pro oči, tak herně to není nic moc.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat