
Hra je konzolová a z ovládání je to vidět. V tomto případě to je ale k dobru věci. Voják se chová inteligentně v kontextu místa, kde se právě nachází. Veškeré speciální pohyby se dělají pomocí space a pohybových šipek, a funguje to naprosto dokonale. Ke konci hry jsem se až sám sobě divil, jak mi to přešlo do krve a jak přirozeně se pohybuji mezi úkryty a dělám přesně to, co je potřeba.

Engine mi šlapal víceméně v pohodě, pouze jsem měl několikrát záseky při videosekvencích. Kdoví proč.
Hra je to hodně dlouhá. Několikrát během hraní jsem měl pocit, že už musí být konec - a ejhle, jelo se dál. To rozhodně potěší. Počítadlo u Achievements mi ukazuje něco přes 22 hodin - není mi jasné, jestli se do toho počítají jenom úspěšné pokus, nebo celkový čas hraní.
Celé to byla luxusní zábava. Nemělo to chybu. Celou dobu jsem se intenzivně bavil - někdy snad až moc intenzivně, nedalo se to vydržet dlouho (tím myslím déle než dvě hodiny). Asi nejvíc se mi líbily velké bitvy o nějaké území. Ale i obranné mise nebo speciální lokace (například mise v transportéru, Locustí jeskyně nebo vlak) byly skvěle udělané a zábavné.
Kapitola sama pro sebe jsou bossové. Lepší jsem ve hře ještě asi neviděl. Gigantičtí brouci, hluchá Berseker, obrovský pavoukokrab v jeskyni, vražedný Brumak a ďábelský Raam - to jsou bossové, na které se nezapomíná.
Kapitola sama pro sebe jsou bossové. Lepší jsem ve hře ještě asi neviděl. Gigantičtí brouci, hluchá Berseker, obrovský pavoukokrab v jeskyni, vražedný Brumak a ďábelský Raam - to jsou bossové, na které se nezapomíná.
Žádné komentáře:
Okomentovat