Když jsem posbíral všechny části Ursegorova brnění, druid Eldric mi pomohl je přepracovat, abych je mohl používat. Eldric je asi jediný mág, který není stranicky vyhraněný. Žije si ve své poustevnické chýši a pečuje o magický stolec. Kdysi jsem ho vytáhl ze saurianského vězení, když jsem potřeboval spravit první z magických disků.
Tyhle příběhové provázanosti, kdy se s důležitými postavami potkáváte mnohokrát za hru, tvoří další skvělý aspekt Risena. Svět je díky tomu mnohem uvěřitelnější, člověk si může k NPC postavám vybudovat určitý vztah.
Ursegor na mě čekal před branou. Dal mi pár dobrých rad. Hned vzápětí jsem se setkal s Inkvizitorem Mendozou, který již dokončil uvolnění Titána. Nechtěl mě pustit dál, následoval nevyhnutelný souboj. Zajímalo by mě, zdali je možné se s Mendozou dohodnout, pokud člověk hraje za Inkvizitory.
Mendoza je asi nejtvrdší soupeř ve hře, ale díky kouzelnému brnění už taky nejsem žádné párátko. S pomocí pár svitků a věrného kostlivce Freda jsem se s ním dokázal vypořádat.
Od Mendozy jsem získal zpět čtrtou lebku a mohl jsem otevřít bránu.
Ohnivý Titán měl podobnou hlavu jako královna vetřelců v Alien II. Stál na kruhové plošině tvořené čtyřmi soustřednými prstenci. Měl několik nepěkných vlastností - asi nejhorší pro mě bylo porovnat se s tím, že jendotlivé části podlahy mizejí. Musel jsem kolem něj pořád tancovat a krýt se kouzelným štítem.
když se mi podařilo odrazit štítem některou z magických střel zpět na Titána, Titán se jakoby skrčil - a to je okamžik, kdy jsem mohl přiskočit a párkrát ho praštit kladivem.
Následovala závěrečná animace - opětovné spoutání Titána, aby neohrožoval ostrov, ale naopak jej dál chránil proti ostatním Titánům.
Game Over, titulky.
U mě 10/10.
U mě 10/10.
Žádné komentáře:
Okomentovat