Dokončil jsem Kapitolu 2. V magické věži jsem našel napakovanou truhlu. Když jsem vyšel ven, čekal na mě nepravý Raymond - Azar.
Souboj s ním byl celkem jednoduchý. Napřed jsem zabil ohnivého elementála, pak se do boje teleportem zapojil Magistr. Bez problémů jsem jim odolával, avšak než jsem je stihl zabít, oba se zbaběle odteleportovali pryč.
Kapitola 4 otevírá Obchodnickou čtvrť ve Wyzimě. Ta je mnohem výstavnější a bohatší, než Klášterní čtvrť. Probral jsem se v domě Triss Ranuncul.
Jak byly některé kroky v kapitole 2 zmatené a ne zcela jasná, tady to má spád. Bažiny napadli členové Salamandry a nutí cihláře těžit rostliny na přípravu drogy Fisstech. Navíc se bouří elfí fundamentalisté Scoia' Tael.Triss Ranuncul mě pozvala na večírek wyzimské smetánky do hospody. Setkal jsem se tam s princeznou Addou - tou, kterou Geralt v úvodním intru zbaví prokletí. Jak jinak, skončilo to v posteli.
Ten večírek sám o sobě je výborně udělaný, z mého pohledu revolučně nový způsob vyprávění příběhu. Na večírku se procházejí důležité postavy, se kterými může Geralt konverzovat, tahat z nich informace, chlastat s nimi o závod a přímo na večírku plnit questy nebo jejich části. To jsem zatím v žádné hře neviděl.
Těším se na další flashbacky z minulosti, pomalu by se měly začít objevovat klíčové body rozhodnutí, kdy bude Geralt donucen zaujmout stanoviska k jednotlivým lidem a událostem.
Žádné komentáře:
Okomentovat