Evie s katedrálou sv.Pavla. Tuším, že do katedrály se ještě podívám.
Takhle vypadá Londýn z kupole katedrály.
A už je to tady. Odemkl jsem si pěstní zápasy a závody s kočáry. Oboje mi vydělává zkušenost i peníze.
Zápasy jsou zatím celkem snadné. V každé aréně se bojuje na čtyři kola. Ovládání je stejné jako při běžném boji.
Závody s kočáry jsou výrazně náročnější. Odehrávají se za plného silničního provozu. Některé uličky jsou zatraceně úzké, jiné jsou přeplněné povozy. Křižovatka, do které se vřítí kočár z boku, je smrtící pastí. Každá srážka s kočárem nebo kandelábrem zpomaluje. Netrefit se do odbočky znamená konec závodu.
Netradiční závod kočáru s vlakem. Určitě jedna z nejoriginálnějších misí. Kočár je sice rychlejší a agilnější, ale zato musí najet mnohem delší trasu kolem trati.
Historické vlaky jsou nádherné. Fascinuje mě, jak hladce jsou zasazené do herního prostředí. Žádný loading, žádné cukání. Prostě se na vlak naskočí a je to. Lze chodit po střeše nebo po vlaku lézt, ale také normálně chodit vagóny. Prostě radost.
Takhle vypadá Londýn z kupole katedrály.
A už je to tady. Odemkl jsem si pěstní zápasy a závody s kočáry. Oboje mi vydělává zkušenost i peníze.
Zápasy jsou zatím celkem snadné. V každé aréně se bojuje na čtyři kola. Ovládání je stejné jako při běžném boji.
Závody s kočáry jsou výrazně náročnější. Odehrávají se za plného silničního provozu. Některé uličky jsou zatraceně úzké, jiné jsou přeplněné povozy. Křižovatka, do které se vřítí kočár z boku, je smrtící pastí. Každá srážka s kočárem nebo kandelábrem zpomaluje. Netrefit se do odbočky znamená konec závodu.
Netradiční závod kočáru s vlakem. Určitě jedna z nejoriginálnějších misí. Kočár je sice rychlejší a agilnější, ale zato musí najet mnohem delší trasu kolem trati.
Historické vlaky jsou nádherné. Fascinuje mě, jak hladce jsou zasazené do herního prostředí. Žádný loading, žádné cukání. Prostě se na vlak naskočí a je to. Lze chodit po střeše nebo po vlaku lézt, ale také normálně chodit vagóny. Prostě radost.
Žádné komentáře:
Okomentovat