Město Londýn žije. Už jsem tu psal, jak mě baví běhat po Londýně a kochat se pečlivě vysochanými výjevy. Bezcílné chození NPC z předchozích dílů je to tam (ok, abych byl spravedlivý, vybavuje se mi možná ještě z Brotherhoodu). Londýn dává hluboký smysl.
Na začátku hry ovládají město červené templářské gangy. Plněním open-world misí se
Open world mise zahrnují záchranu dětí nucených pracovat v továrnách, únosy a vraždy nepřátelských vůdců. Tím se postupně odemykají jednotlivé části města. Po odemčení všech oblastí v dané čtvrti se aktivuje válka gangů, kdy si lze vybojovat celkovou vládu na čtvrtí a přetáhnout červené gangstery k "hodným" zeleným The Rooks.
Syndicate odvádí výbornou práci v personifikaci významných nepřátel. V předchozích dílech byla většina nepřátel anonymních, tady svoji backstory nejen každý boss a vůdce čtvrti, ale i minibossové v open world misích.
Open world mise šlapou jako hodinky. Jsou naprosto hladce zasazené do herního světa a dobře nadesignované. Opravdu se vyplatí přemýšlet, jestli do továrny proniknu hlavním vchodem, nebo si najdu pootevřené okno ve třetím patře (druhá možnost je ta správná).
Jedna drobnost na assassinských aktivitách trošku ruší. Když zabiju stealth killem nepřítele za zády dalšího nepřítele, ten druhý se neotočí, i když mu ten první sténá dva metry za zády. To není tak úplně realistické.
Hra výborně pracuje se skilly. Jacoba a Evie mají společnou experience. Získaná zkušenost se připisuje oběma, takže je jedno, s kým člověk hraje. Skilly mají každý své vlastní. Některé bojové skilly jsou specifické pro Jacoba, některé skilly pro stealth a vrhání nožů umí jen Evie. K tomu navíc se pomocí peněz skilluje gang The Rooks. Skill systém mi přijde hodně podobný Shadow of Mordor.
Na začátku hry ovládají město červené templářské gangy. Plněním open-world misí se
Open world mise zahrnují záchranu dětí nucených pracovat v továrnách, únosy a vraždy nepřátelských vůdců. Tím se postupně odemykají jednotlivé části města. Po odemčení všech oblastí v dané čtvrti se aktivuje válka gangů, kdy si lze vybojovat celkovou vládu na čtvrtí a přetáhnout červené gangstery k "hodným" zeleným The Rooks.
Syndicate odvádí výbornou práci v personifikaci významných nepřátel. V předchozích dílech byla většina nepřátel anonymních, tady svoji backstory nejen každý boss a vůdce čtvrti, ale i minibossové v open world misích.
Open world mise šlapou jako hodinky. Jsou naprosto hladce zasazené do herního světa a dobře nadesignované. Opravdu se vyplatí přemýšlet, jestli do továrny proniknu hlavním vchodem, nebo si najdu pootevřené okno ve třetím patře (druhá možnost je ta správná).
Jedna drobnost na assassinských aktivitách trošku ruší. Když zabiju stealth killem nepřítele za zády dalšího nepřítele, ten druhý se neotočí, i když mu ten první sténá dva metry za zády. To není tak úplně realistické.
Hra výborně pracuje se skilly. Jacoba a Evie mají společnou experience. Získaná zkušenost se připisuje oběma, takže je jedno, s kým člověk hraje. Skilly mají každý své vlastní. Některé bojové skilly jsou specifické pro Jacoba, některé skilly pro stealth a vrhání nožů umí jen Evie. K tomu navíc se pomocí peněz skilluje gang The Rooks. Skill systém mi přijde hodně podobný Shadow of Mordor.
Žádné komentáře:
Okomentovat