Tak jsem se potřetí vrátil ke Gothicovi III. Stáhl jsem si Community patch 1.6. Jsem v šoku - jednak z toho, jak zabugovaná ta hra byla, a jednak z toho, co všechno dokázala komunita pospravovat.
Dodělal jsem chybějící questy v Monteře a vyrazil jsem do Gothy - hradu paladinů, které temný démon proměnil v nemrtvé. Bitva s démonem, nemrtvými a kostlivcem byla zatím nejhezčí bitva ve hře.
Dodělal jsem chybějící questy v Monteře a vyrazil jsem do Gothy - hradu paladinů, které temný démon proměnil v nemrtvé. Bitva s démonem, nemrtvými a kostlivcem byla zatím nejhezčí bitva ve hře.
Další město na řadě byl Faring, hrad střežící průsmyk do Nordmaru. S vodopádem vypadá moc pěkně. Musím si opět získat uznání orků, aby mě pustili do hradu a do průsmyku.
V lese před Faringem jsem potkal tři trolly. Napoprvé mě překvapili při lovu dravých ptáků, pak jsem na ně ve městě dostal quest. Naštěstí šli zabít celkem snadno - důležité bylo nepřestat do nich rychle sekat. Podíval jsem se i do hlavního města Vangardu. Zatím je tam na mě moc husto - město je plné orků. Vrátím se sem, až budu trošku silnější.
Nepřestává mě udivovat, jak skvěle navržený je Gothic III. Questy, atmosféra a příběh jsou jednoduše skvělé.
Bohužel to všechno sráží technické nedostatky. Chodit v družině, jako tady s Copperem, je v některých členitějších pasážích docela peklo. Pořád se někde zasekává nebo ztrácí. Musím se po něm pořád ohlížet, jestli se nezasekl za kamenem nebo necouvá podél terénního zlomu někam do pryč. Jeho přínos v boji je pořád velmi významný (po patchi něco vydrží a neumře mi hned jako dříve), proto se mi nechce pustit ho k vodě a chodit sám. Ve městě ho ale stejně většinou zaparkuju a pohybuji se sólo.
Co je bohužel ještě horší, je kvalita engine. Nahrávací časy jsou žalostně dlouhé. Při vlastním hraní hra občas zamrzává až 10-15 sekund. Co víc, i po masivních opravách je stále nestabilní. Za včerejší večer mi klekla třikrát. Jako na potvoru, naposledy jsem přišel o docela dlouhou cestu z lesa, kde se Copper pořád ztrácí a která mi zabrala docela dost času. To nepotěší. Nevím, jestli to vydržím, anebo uteču k něčemu sice méně zábavnému, ale bez chyb. Navíc za pár dní mi přijde Age of Conan, takže to vypadá, že Gothika III asi nikdy nedohraju.
V lese před Faringem jsem potkal tři trolly. Napoprvé mě překvapili při lovu dravých ptáků, pak jsem na ně ve městě dostal quest. Naštěstí šli zabít celkem snadno - důležité bylo nepřestat do nich rychle sekat. Podíval jsem se i do hlavního města Vangardu. Zatím je tam na mě moc husto - město je plné orků. Vrátím se sem, až budu trošku silnější.
Nepřestává mě udivovat, jak skvěle navržený je Gothic III. Questy, atmosféra a příběh jsou jednoduše skvělé.
Bohužel to všechno sráží technické nedostatky. Chodit v družině, jako tady s Copperem, je v některých členitějších pasážích docela peklo. Pořád se někde zasekává nebo ztrácí. Musím se po něm pořád ohlížet, jestli se nezasekl za kamenem nebo necouvá podél terénního zlomu někam do pryč. Jeho přínos v boji je pořád velmi významný (po patchi něco vydrží a neumře mi hned jako dříve), proto se mi nechce pustit ho k vodě a chodit sám. Ve městě ho ale stejně většinou zaparkuju a pohybuji se sólo.
Co je bohužel ještě horší, je kvalita engine. Nahrávací časy jsou žalostně dlouhé. Při vlastním hraní hra občas zamrzává až 10-15 sekund. Co víc, i po masivních opravách je stále nestabilní. Za včerejší večer mi klekla třikrát. Jako na potvoru, naposledy jsem přišel o docela dlouhou cestu z lesa, kde se Copper pořád ztrácí a která mi zabrala docela dost času. To nepotěší. Nevím, jestli to vydržím, anebo uteču k něčemu sice méně zábavnému, ale bez chyb. Navíc za pár dní mi přijde Age of Conan, takže to vypadá, že Gothika III asi nikdy nedohraju.
Žádné komentáře:
Okomentovat