The Dwarves jsem backoval na Kickstarteru. Jednak mám trpaslíky vysloveně rád. Gimli a Bombur for the win! Za druhé mám rád knihy Markuse Heitze,podle kterých je hra udělaná. A za třetí jsem byl zvědavý na koncept taktické RTS se silnými hrdiny. To je věc, kterou jsem ještě nehrál.
Němečtí tvůrci King Art Games nezklamali. Hru dodělali a vydali přesně podle plánu. A je to hotový produkt, žádný zabugovaý Early Access.
Zatím jsem toho nahrál málo, ale už z toho, co jsem zatím viděl, můžu soudit, že se to povedlo. Hra kombinuje strategický pohyb po mapě (oproti třeba Total War jen po předem daných uzlech grafu) s taktickými bitvami v reálném čase. Hráč ovládá maximálně čtyři postavy. I když má družinu s pěti hrdiny, do boje mohou jít jen čtyři najednou.
Boj je založen na střídavém ovládání jednotlivých postav a aktivací jejich speciálních vlastností. Ty jsou docela různorodé - AoE útok dokola, do vějíře, rozběhnutí a sražení nepřátel nebo třeba skok doprostřed nepřátel.
Trpaslíci jsou výrazně nabušení, oproti orkům vydrží opravdu hodně. Ale nejsou nesmrtelní A nepřátel je zpravidla výrazná přesila - třeba 40:4 nebo tak podobně.
Ve hře funguje fyzika. Takže vhodně zvolená abilita nejen odstrčí nepřátele z cesty, ale taky je shodí z útesu nebo do ohně. A taky je tu friendly fire, takže bezhlavý AoE útok na všechny kolem sice pobije skřety, ale taky může ubrat půlku HP parťákovi. Což ho jistě depotěší.
Animované sekvence ve hře jsou hodně slušné. Na úvodní intro asi už nezbyly peníze, takže je udělané takovým tím stylem "rozanimovaná konceptuální omalovánka". Ale čert vem intro, hlavně že se to slušně hraje.
Značná část příběhu je vyprávěná - ilustrovaná jen předčítaným textem. Což ale hře vůbec neubírá. Navíc umožňuje zazářit spisovatelskému umu Markuse Heitze, který se podílel na scénáři hry.
Hlavní postavy jsou vymodelované a nadabované doslova parádně. Trpaslíci mohou směle konkurovat Warhammeru nebo Hobitovi.
Ještě uvidíme, kolik tomu budu moci dát času a jak se to bude jevit v pozdějších fázích hry. Zatím jsem rád, že jsem to mohl podpořit.
Němečtí tvůrci King Art Games nezklamali. Hru dodělali a vydali přesně podle plánu. A je to hotový produkt, žádný zabugovaý Early Access.
Zatím jsem toho nahrál málo, ale už z toho, co jsem zatím viděl, můžu soudit, že se to povedlo. Hra kombinuje strategický pohyb po mapě (oproti třeba Total War jen po předem daných uzlech grafu) s taktickými bitvami v reálném čase. Hráč ovládá maximálně čtyři postavy. I když má družinu s pěti hrdiny, do boje mohou jít jen čtyři najednou.
Boj je založen na střídavém ovládání jednotlivých postav a aktivací jejich speciálních vlastností. Ty jsou docela různorodé - AoE útok dokola, do vějíře, rozběhnutí a sražení nepřátel nebo třeba skok doprostřed nepřátel.
Trpaslíci jsou výrazně nabušení, oproti orkům vydrží opravdu hodně. Ale nejsou nesmrtelní A nepřátel je zpravidla výrazná přesila - třeba 40:4 nebo tak podobně.
Ve hře funguje fyzika. Takže vhodně zvolená abilita nejen odstrčí nepřátele z cesty, ale taky je shodí z útesu nebo do ohně. A taky je tu friendly fire, takže bezhlavý AoE útok na všechny kolem sice pobije skřety, ale taky může ubrat půlku HP parťákovi. Což ho jistě depotěší.
Animované sekvence ve hře jsou hodně slušné. Na úvodní intro asi už nezbyly peníze, takže je udělané takovým tím stylem "rozanimovaná konceptuální omalovánka". Ale čert vem intro, hlavně že se to slušně hraje.
Značná část příběhu je vyprávěná - ilustrovaná jen předčítaným textem. Což ale hře vůbec neubírá. Navíc umožňuje zazářit spisovatelskému umu Markuse Heitze, který se podílel na scénáři hry.
Hlavní postavy jsou vymodelované a nadabované doslova parádně. Trpaslíci mohou směle konkurovat Warhammeru nebo Hobitovi.
Ještě uvidíme, kolik tomu budu moci dát času a jak se to bude jevit v pozdějších fázích hry. Zatím jsem rád, že jsem to mohl podpořit.
Žádné komentáře:
Okomentovat