neděle 17. června 2012

Diablo 3: Obrana pevnosti

Třetí a podle mě nejlepší akt Diabla se odehrává v horské pevnosti. Pevnost je napadena Azmodanem, jedním ze tří Prime Evil (druhý byl Pán lží Belial, třetí je samotný Diablo).
Gameplay tady připomíná bitviu o Helmův žleb (ne, to není moje přirovnání): na hradby se valí další a další hordy nepřátel, hrdinové se doslova prosekávají skřety a různými démony.
Výrazně povcedený nápad je Hell Bearer, obrovská mrcha, která se vyšplhá na hrady a z tlamy začne chrlit démony jednoho za druhým. Taková živoucí obléhací věž.
Qusty na hradbách mají obranný charakter: zažehnout signální ohně, probít se k zajatcům a osvobodit je, vytáhnout a aktivovat katapulty. To všechnovysoko na hradbách, pod sebou jsem viděl bojující hordy.
Tahle potvora se jmenuje Assault Beast a je to prozměnu živoucí beranidlo. Moc podařený týpek.
Nakonec jsem se utkal se samotným Azmodanem, démonem v podobě tlustého pavouka. Mám za to, že oproti butcherovi byl docela snadný a dal jsem ho na první pokus.