Dohrál jsem zbývající dvě mise z kampaně v Anno 1404. Musím říct, že poslední mise už byla pěkně tuhá: musel jsem stavět katedrálu na čas. Do toho jsem dostával nečekané úkoly od sultána a od Marie d'Artois. Chvilkami jsem nevěděl, kam dřív skočit. Na nějakou optimalizaci anebo rozvoj města jsem skoro neměl čas, o kochání se roztomilou grafikou ani nemluvě.
Na misích v kampani mi trošku vadilo, že město na začátku misí zpravidla už stálo,takže jsem nemohl začínat od nuly. Chápu ale, že to asi jinak nejde.
Poměrně překvapivě jsem v poslední misi nemusel namachrovat obyvatelstvo na nejvyšší úroveň šlechticů. Stačili mi měšťané. Sice na to byl quest, ale šlo to dohrát i bez něj. Celkem rád jsem na to rezignoval.
Politicky korektní zápletka, která se velmi okrajově opírala o historii (malomocný vladař), měla jako hlavního padoucha fanatického kardinála. Muslimové byli naopak sympatáci, kteří mi vesměs pomáhali. Nu což, doba si to žádá.
Ekonomický model Anno je komplexní a fungující. Surovin je tu neúrekom, některé jsem jen viděl, ani jsem je nevyráběl. Klíčem je dobře fungující zásobování surovinami mezi ostrovy a centrálním městem. Většinou mě to bavilo. Chvilkami to byl mikromanagement, ale v rámci možností.
K pozemním bojům jsem si přičichl jen v jediné misi, takže vůbec. Anno opravdu není o bojování, i bojový systém je pojatý spíš na ekonomických základech. O strategii se nedá moc mluvit.
Jako celek mě to bavilo, ale stýskat se mi po tom nebude. V rámci svého žánru OK, nikterak převratné, ale slušné. Za mě solidních 8 z 10.
Na misích v kampani mi trošku vadilo, že město na začátku misí zpravidla už stálo,takže jsem nemohl začínat od nuly. Chápu ale, že to asi jinak nejde.
Poměrně překvapivě jsem v poslední misi nemusel namachrovat obyvatelstvo na nejvyšší úroveň šlechticů. Stačili mi měšťané. Sice na to byl quest, ale šlo to dohrát i bez něj. Celkem rád jsem na to rezignoval.
Politicky korektní zápletka, která se velmi okrajově opírala o historii (malomocný vladař), měla jako hlavního padoucha fanatického kardinála. Muslimové byli naopak sympatáci, kteří mi vesměs pomáhali. Nu což, doba si to žádá.
Ekonomický model Anno je komplexní a fungující. Surovin je tu neúrekom, některé jsem jen viděl, ani jsem je nevyráběl. Klíčem je dobře fungující zásobování surovinami mezi ostrovy a centrálním městem. Většinou mě to bavilo. Chvilkami to byl mikromanagement, ale v rámci možností.
K pozemním bojům jsem si přičichl jen v jediné misi, takže vůbec. Anno opravdu není o bojování, i bojový systém je pojatý spíš na ekonomických základech. O strategii se nedá moc mluvit.
Jako celek mě to bavilo, ale stýskat se mi po tom nebude. V rámci svého žánru OK, nikterak převratné, ale slušné. Za mě solidních 8 z 10.
Žádné komentáře:
Okomentovat