Ve hře bezvadně funguje fyzika. Zejména oheň je revoluční, krásně se šíří a funguje opravdu pěkně reálně. Auta můžou hořet a bouchat, od auta chytne okolní tráva, od trávy strom, na konci zbyde jen spáleniště. Moc fajn aspekt!
Hlavní průšvih je ale respawn nepřátel. Mapa je protkaná kontrolními stanovišti, které se respawnují. Takže je člověk vyčistí, popojede kousek dál, tam splní úkol, a když se vrací, je stanoviště opět znovu postavené a osazené vojáky. Tak to mě fakt nebaví. Jsem ochoten to samé stanoviště vyčistit jednou, dvakrát ale když tamtudy musím jet podesáte? Děkuji, nemusím. Je to stejně stupidní jako respawn v Assassin's Creed.
Afrika mě osobně hodně bere. Líbí se mi to prostředí. Těší mě jezdit po ní autem, anebo člunem po řekách. Baví mě odemykat si úkryty roztroušené po mapě a hledat kufříky s diamanty. Tuhle hru bych byl hrál, i přes to, že jsem zakouslý do Warhammeru. Nebýt stupidního respawnu. Chtěl bych si mapu vyčistit, ale tady to prostě nejde. To považuji za fatální průšvih v designu hry: to hoši fakt nezvládli. A mě osobně to štve tak, že to hrát nebudu. Snad se objeví patch, který tuhle stupiditu umožní vypnout.
Žádné komentáře:
Okomentovat