
Následnující mise - protiútok na kótu - tentokrát probíhala úplně jinak. Nebyl pro mě velký problém udržet si naživu tanky, zničit nepřátelské tanky a dobýt a udržet všechny klíčové pozice.


Tak to by bylo, Company of Heroes jsem pokořil. Až na zásek v Mortainu to byla hodně příjemná hra.

Pravdou je, že některé mise zejména v závěru byly navrženy tak, že šlo hlavně o rychlost postupu a výroby. To obecně nemám moc rád. Baví mě hra postupně, "na čisto", vyčistit si celé území, dobýt a opevnit všechny opěrné body. Bohužel v rychlých misích člověk nemá vůbec čas obdivovat animace jednotek a průběh bojových operací, spíš si připadá jako ucpavač děr v hrázi: sotva ucpe jednu díru, už se voda valí jinudy. To je, myslím, obvyklý problém RTS her (snad s výjimkou Medieval, což je samozřejmě jiná sorta).
Přece jen bych býval ještě čekal malilinko víc od inteligence pěchoty. Tady jsou pěšáci schopni samostatně postupovat, zalehnout, bojovat, rozestavět se v krytu, utéct před salvou dělostřelectva, to je tak všechno. Nevšiml jsem si, že by byli schopni inteligentně utéct před otravným tankem, když hráč je zaměstnán na druhém konci mapy. Nemluvě o samostatném použití přilepovacích náloží, nedejbože aby sami inteligentně zalezli do domu, který stojí o krok vedle. Co si hráč neudělá, to nemá. Company of Heroes nepřekračuje paradigma RTS, jakkoliv to první dojem z chování vojáků naznačuje.

Žádné komentáře:
Okomentovat