sobota 15. července 2023

Living Skyrim 4: Problémy a nedostatky

Narazil jsem na pár drobných problémů. Hra v Living Skyrim je občas méně stabilní - na druhou stranu, při množství modů to nepřekvapí. Zmizely skriptované scény na zazačátku hry - nejen celý Helgen, ale třeba i boj s obrem před branami Whiterunu. 

Úplně mi nesedí orientace modlistu na tradiční RPG role. Je třeba si vybrat, zda člověk bude hrát válečníka, mága nebo zloděje. Ačkoliv pak může rozvíjet všechny schopnosti a vlastnosti, bonusy pro povolání jsou tak masivní, že dost předurčují herní styl. Tohle nemám moc rád, vždycky mi vyhovovala svoboda klasického Skyrimu.

Progrese je hodně pomalá, leveluje se questy a explorací. Boj a levelování schopností zdaleka tolik nepomáhá. NPCs mají  pevné úrovně, což je v pořádku.

Hlavní quest chain je hrozně rozvolněný. není tak sešněrovaný 

Trochu blbnou NPC, pocházejících z různých modů. Chvílemi mi nefungoval Gorr, starý známý z předchozího playthrough. Teď sice bojuje, ale nemůžu do jeho inventáře a ovlivnit jeho equipment.

Žádné komentáře: