Po 23 hodinách hraní Planet Nomads jsem se donutil od hry odtrhnout. Ne z nudy - celou dobu jsem se bavil výborně. Spíš proto, že si nechci spotřebovat zážitek ve stávající betě. Zkusím vyčkat, až autoři hru dodělají. Myslím, že finální zážitek bude ještě někde jinde.
Hodně jsem se bavil s potrubím a rozchozením dolu. Mining machine jsem napojil pomocí potrubí na kontejner do produkčního řetězce. Potrubí je geniální věc, umožňuje transportovat materiál a součástky mezi jednotlivými kontejnery a zařízeními. Má to sice zatím lehké bugy, například potrubí nelze beztrestně rozpojit a spojit, nefunguje obousměrný transport jednou rourou. Nejde jen tak napojit hotový důl na hotový kontejner, je nezbytné napřed postavit kontejner, pak položit potrubí a důl až nakonec. Ale to jsou drobnosti. Ten pocit, když to člověk uchodí a ono to funguje, je k nezaplacení.
Vznášedlo jsem postavil celkem na první pokus. Auto mi trvalo mnohem déle, tady už jsem jen zúročil zkušenosti.
S létající lodí a dostatkem materiálu jsem si mohl dovolit vydat se na dalekou výpravu. Složitý terén najednou není výzvou.
Předpokládám, že cílová hra nebude zpřístupňovat všechny blueprinty od začátku, ale bude možné je nacházet. Takhle se v jednotlivých vracích nacházejí zajímavé materiály a kusy textu, které objasňují, kde to vlastně jsem a jak jsem se sem vlastně dostal.
Mimozemské trosky a artefakty
Zatí jsem navštívil dva biomy, mírné pásmo a chladnou tundru. V tundře jsou jiné rostliny a živočichové mají jinou barevnou texturu, ale jinak jsou to víceméně stejné druhy.
Pro pokročilé stroje jsou nezbytné ušlechtilé kovy - kobalt, stříbro a aluminium. Ty můžu těžit jen v tundře. Proto jsem si tu postavil malou těžební základnu.
V zásadě bych mohl ve hře dělat tři věci. Jednak prozkoumat všechny biomy - proletět si celou planetu. Pak stavět další základny - což je možná fajn, ale až tak moc mě to zase nebaví. Prozkoumávat další trosky a monolity- OK, ale tak moc mě to nebere.
Anebo si postavit obří mobilní základnu, která se může pohybovat po světě. To by mě bavilo. Ale vážně si radši počkám, až autoři do hry dodělají všechno, co mají v plánu.
Nerozchodil jsem ve hře čerpadlo na vodu. Prostě nečerpá.
Nemám blueprint na uranium generátor, ultimátní zdroj energie. Možná se schovává v některém vraku.
Napadá mě spousta věcí, které by se do Planet Nomads mohly dodělat. Jeskyně. Velké mimozemské vraky. Velké opuštěné základny. Questování. Cizí postavy - ale toho se asi už nedočkám.
Každopádně plánuji se do hry po čase znovu vrátit. Je totiž vážně super.
Hodně jsem se bavil s potrubím a rozchozením dolu. Mining machine jsem napojil pomocí potrubí na kontejner do produkčního řetězce. Potrubí je geniální věc, umožňuje transportovat materiál a součástky mezi jednotlivými kontejnery a zařízeními. Má to sice zatím lehké bugy, například potrubí nelze beztrestně rozpojit a spojit, nefunguje obousměrný transport jednou rourou. Nejde jen tak napojit hotový důl na hotový kontejner, je nezbytné napřed postavit kontejner, pak položit potrubí a důl až nakonec. Ale to jsou drobnosti. Ten pocit, když to člověk uchodí a ono to funguje, je k nezaplacení.
Vznášedlo jsem postavil celkem na první pokus. Auto mi trvalo mnohem déle, tady už jsem jen zúročil zkušenosti.
S létající lodí a dostatkem materiálu jsem si mohl dovolit vydat se na dalekou výpravu. Složitý terén najednou není výzvou.
Předpokládám, že cílová hra nebude zpřístupňovat všechny blueprinty od začátku, ale bude možné je nacházet. Takhle se v jednotlivých vracích nacházejí zajímavé materiály a kusy textu, které objasňují, kde to vlastně jsem a jak jsem se sem vlastně dostal.
Mimozemské trosky a artefakty
Zatí jsem navštívil dva biomy, mírné pásmo a chladnou tundru. V tundře jsou jiné rostliny a živočichové mají jinou barevnou texturu, ale jinak jsou to víceméně stejné druhy.
Pro pokročilé stroje jsou nezbytné ušlechtilé kovy - kobalt, stříbro a aluminium. Ty můžu těžit jen v tundře. Proto jsem si tu postavil malou těžební základnu.
V zásadě bych mohl ve hře dělat tři věci. Jednak prozkoumat všechny biomy - proletět si celou planetu. Pak stavět další základny - což je možná fajn, ale až tak moc mě to zase nebaví. Prozkoumávat další trosky a monolity- OK, ale tak moc mě to nebere.
Anebo si postavit obří mobilní základnu, která se může pohybovat po světě. To by mě bavilo. Ale vážně si radši počkám, až autoři do hry dodělají všechno, co mají v plánu.
Nerozchodil jsem ve hře čerpadlo na vodu. Prostě nečerpá.
Nemám blueprint na uranium generátor, ultimátní zdroj energie. Možná se schovává v některém vraku.
Napadá mě spousta věcí, které by se do Planet Nomads mohly dodělat. Jeskyně. Velké mimozemské vraky. Velké opuštěné základny. Questování. Cizí postavy - ale toho se asi už nedočkám.
Každopádně plánuji se do hry po čase znovu vrátit. Je totiž vážně super.
1 komentář:
zzzzz2018.9.19
ralph lauren polo
christian louboutin outlet
hugo boss
fitflops clearance
jordan shoes
ralph lauren
clarks outlet
jordan uk
ralph lauren polo
golden goose
Okomentovat