Po 56 odehraných hodinách v Total War Warhammer si troufám říct, že je to nejlepší Total War všech dob. Je to čirá extáze, doslova esence zábavy a stratégův splněný sen.
Nepřestávám ulítávat na grafice. Po nainstalování SweetFX grafického modu se grafika doslova vyloupla a je čistá radost na to koukat! Vidět na bojišti nestvůrné obry, draky, létající nestvůry nebo smrt rozsévající děla či válečné vozy je prostě bomba.
Ale to hlavní, v čem Warhammer exceluje, jsou inovace. Jako znalec předchozích generací her si troufám tvrdit, že z pohledu inovací tenhle Total War prostě vede na celé čáře.
Hrdinové v kampani mají brutální smysl. Nejen lordové coby generálové vojsk, ale i ostatní podpůrní hrdinové. Jejich speciánlí schopnosti použité ve správnou chvíli mohou zásadně změnit průběh bitvy.
Tomuhle říkám hrdina! Takhle vymodelované postavičky by se s přehledem uplatnily v jakékoliv moderní akční hře.
Každý z lordů má vlastní řadu questů zahrnujících i unikátní bitvy. Za plnění questů získávají lordi mocné předměty - zbraně, brnění a talismany. Předměty lze distribuovat mezi hrdiny. To všechno spojené s levelovacím systémem hraje dohromady a perfektně se doplňuje. I po 170 odehraných tazích mám pocit, že se moji hrdinové vylepšují a že je před nimi nějaký progres. Tomu říkám hratelnost!
Nejen hrdina, ale i faction leveluje. Výzkum je zatraceně bohatý a unikátní pro každou rasu. Zkoumám jako o život, ale ještě nejsem na konci technologického stromu. Chtělo by to tak 250 tahlů, než by člověk objevil všechno. Samozřejmě určité generičnosti a podobnosti mezi rasami se nelze vyhnout - ale trpaslíci prostě nemají a nebudou mít žádou jízdu, zatímco upíři prostě nemají žádné ranged jednotky ani artilerii.
Další skvělá věc je omezení měst, které lze zajímat. Zatímco seveřané a Chaos jen drancují, upíři a Empire sdílejí města, která mohou dobýt a převzít. Stejně tak trpaslíci a Greenskins. Tuhle vlastnost jsem zpočátku vnímal s podezřením, ale je kupodivu vysoce funkční a se světem Warhammeru prostě hraje. Chápu, že se lidé prostě nebudou stěhovat pod zem, zatímco trpaslíky nic netáhne do lesů a luk.
Asi nejviditelnější inovací jsou létající jednotky. S těmi mám zatím málo zkušeností, trpaslíci žádné pořádné nemají - jen gyrokoptéry. Ale už teď musím říct, že se povedly a fungují naprosto skvěle. Stejně jako kouzla a speciální schopnosti hrdinů - vůbec neruší, jen obohacují hru.
Technicky nemám hře co co vytknout. Snad jen loading mezi kampaní a bitvami je otravně dlouhý. Což asi pořeším upgradováním na SSD. Hra samotná ale šlape a hýbe se jako hodinky. Ty tam jsou lagy z launch verze Rome 2.
Warhammer mě opravdu hodně baví. Tak moc, že po dohrání trpasličí kampaně se určitě pustím do hry za Empire. A nemůžu se dočkat, až do hry přibude hratelná Bretonia!
Moje první kampaň v Total War: Warhammer byla za Empire. Vůbec se mi
nepovedl začátek, po pár tazích jsem slavně prohrál.
Druhou kampaň jsem rozehrál za trpaslíky - a ta mi sedla. Mám za sebou
kolem 170 tahů a jsem v závěrečné fázi hry. Vyhubil jsem Greenskins a
Vampires, spolu se spojenci jsem zlikvidoval Warriors of Chaos. Zbývá
zabrat pár měst a vyřešit nějaké trpasličí křivdy - Grudges - a bude
hotovo.
Ani v závěrečné fázi není hra úplně jednoduchá. AI nepřestává
překvapovat a neomylně trestá chyby. Člověk by myslel, že když má široko
daleko nejvíc armád, že už bude jen dobývat. Chyba lávky! Jedna
nečekaná válka, a už se musím zase bránit. Jedna nepřátelská armáda
proklouzla - a už mi srovnala kvetoucí provincii se zemí. A můj
nejvěrnější spojenec nemeškal a hbitě si jedno z mých zruinovaných měst
zabral pro sebe.Nepřestávám ulítávat na grafice. Po nainstalování SweetFX grafického modu se grafika doslova vyloupla a je čistá radost na to koukat! Vidět na bojišti nestvůrné obry, draky, létající nestvůry nebo smrt rozsévající děla či válečné vozy je prostě bomba.
Ale to hlavní, v čem Warhammer exceluje, jsou inovace. Jako znalec předchozích generací her si troufám tvrdit, že z pohledu inovací tenhle Total War prostě vede na celé čáře.
Hrdinové v kampani mají brutální smysl. Nejen lordové coby generálové vojsk, ale i ostatní podpůrní hrdinové. Jejich speciánlí schopnosti použité ve správnou chvíli mohou zásadně změnit průběh bitvy.
Tomuhle říkám hrdina! Takhle vymodelované postavičky by se s přehledem uplatnily v jakékoliv moderní akční hře.
Každý z lordů má vlastní řadu questů zahrnujících i unikátní bitvy. Za plnění questů získávají lordi mocné předměty - zbraně, brnění a talismany. Předměty lze distribuovat mezi hrdiny. To všechno spojené s levelovacím systémem hraje dohromady a perfektně se doplňuje. I po 170 odehraných tazích mám pocit, že se moji hrdinové vylepšují a že je před nimi nějaký progres. Tomu říkám hratelnost!
Nejen hrdina, ale i faction leveluje. Výzkum je zatraceně bohatý a unikátní pro každou rasu. Zkoumám jako o život, ale ještě nejsem na konci technologického stromu. Chtělo by to tak 250 tahlů, než by člověk objevil všechno. Samozřejmě určité generičnosti a podobnosti mezi rasami se nelze vyhnout - ale trpaslíci prostě nemají a nebudou mít žádou jízdu, zatímco upíři prostě nemají žádné ranged jednotky ani artilerii.
Další skvělá věc je omezení měst, které lze zajímat. Zatímco seveřané a Chaos jen drancují, upíři a Empire sdílejí města, která mohou dobýt a převzít. Stejně tak trpaslíci a Greenskins. Tuhle vlastnost jsem zpočátku vnímal s podezřením, ale je kupodivu vysoce funkční a se světem Warhammeru prostě hraje. Chápu, že se lidé prostě nebudou stěhovat pod zem, zatímco trpaslíky nic netáhne do lesů a luk.
Asi nejviditelnější inovací jsou létající jednotky. S těmi mám zatím málo zkušeností, trpaslíci žádné pořádné nemají - jen gyrokoptéry. Ale už teď musím říct, že se povedly a fungují naprosto skvěle. Stejně jako kouzla a speciální schopnosti hrdinů - vůbec neruší, jen obohacují hru.
Technicky nemám hře co co vytknout. Snad jen loading mezi kampaní a bitvami je otravně dlouhý. Což asi pořeším upgradováním na SSD. Hra samotná ale šlape a hýbe se jako hodinky. Ty tam jsou lagy z launch verze Rome 2.
Warhammer mě opravdu hodně baví. Tak moc, že po dohrání trpasličí kampaně se určitě pustím do hry za Empire. A nemůžu se dočkat, až do hry přibude hratelná Bretonia!
4 komentáře:
zzzzz2018.7.27
ugg boots
christian louboutin shoes
nike chaussure
nike outlet store
issey miyake perfume
ray ban sunglasses
ugg boots on sale 70% off
adidas outlet online
fitflops sale
nike shoes for women
kobe sneakers
yeezy boost 350
kobe basketball shoes
kobe shoes
kevin durant shoes
kyrie 6
longchamp
off white jordan 1
off white hoodie
golden goose outlet
kenzo clothing
steph curry shoes
supreme hoodie
off white outlet
birkin bag
golden goose francy
moncler outlet
stephen curry shoes
kyrie irving shoes
pandora outlet
web useful content i was reading this high replica bags a fantastic read try these out
Okomentovat