neděle 28. srpna 2016

No Man's Sky: Rozčarování

Přiznám se bez mučení, No Man´s Sky mě omrzelo. Po odehrání šesti hodin jsem se vrátil k Total War Warhammer.
Nevadí mi generičnost planet. To, že člověk nemá ve svém vesmíru planety tak pěkné, jako ukazovali vývojáři v trailerech, dokážu pochopit. Nevadí mi, že moje planety nejsou tak vizuálně pěkné ani tak zajímavé.
Vadí mi grind. Těžko si můžu vychutnávat explorování, když musím co pár desítek sekund dobíjet oblek.
Těžba surovin v No Man's Sky je vysloveně otravná. Je nuda to hledat - člověk ani nemá radost když něco najde. Těžba je nudná a generická.
No Man's Sky v této podobě je hlavně o takzvaném survivalu a grindování zdrojů. Ostatní prvky - objevování, combat, obchod - jsou tak nedotažené, že skoro
A hlavně nepobírám designerské rozhodnutí omezit počet slotů v obleku i na lodi. Opravdu mi nebere hlava, proč jsou stejné sloty na upgrady i na ukládání nasbíraných nebo vycraftěných věcí. A štve mě mikromenežovat, kterou surovinu vyhodím, abych mohl nasbírat nějakou jinou.
Třeba se No Man's Sky časem spraví. Třeba do něj někdy dodělají fungující vesmír. Třeba tam někdy budou planety s písečnými červy, fungující factions a konvoje kosmických lodí, které vývojáři naslibovali. Třeba. Až to tam bude, rád se ke hře vrátím. Ale grindovat mě opravdu neba. Mám příliš málo času, abych ho pálil u hry, která za to nestojí. Prozatím stačilo.

Žádné komentáře: