sobota 11. února 2012

AC2 Revelations - Desmondovo šílenství

S postupem ve hře se odemykají Desmondovy vzpomínky. Chudák je zcela šílený, prochází rozbitým Animem a nahlas vzpomíná na svou minulost - dětství a výcvik.
V praxi to vypadá jako rádoby kyberpunkové puzzle, procházení nesmyslného hranatého prostředí s možností stavět si pod nohy datové kostky a rampy. Připomíná mi to trošku stařičký System Shock 2 v závěrečné fázi, s bojem se Shodan.

Desmonda asi scénáristi opravdu nemají rádi, že z něj v tomto díle udělali úplného magora. Zcela upřímně: na zbytek hry to pasuje jako pěst na oko. Jakkoliv zábavně působí flashbacky s Altairem, Desmondovy nesmyslné levely mě nebaví a hrát to nebudu. Zdá se, že to celkem není k ničemu dobré a s hlavním příběhem to zřejmě vůbec nesouvisí. Prošel jsem si dva levely z pěti a opravdu mi to stačilo. Tohle se opravdu nepovedlo.

Žádné komentáře: