Jméno téhle hry přesně vystihuje, o čem to celé je. O dvojici profesionálních žoldáků (asi se nějak jmenovali, ale osobně jim říkám Malej a Velkej), pracujících ve dvojici. Z neznámých důvodů nosí kovové přilbypřipomínající lebky, zbytek jejich výbavy je poměrně tradiční. Přes rozdílnou ufyziognomii se Malej a Velkej chovají v boji stejně a mají stejné schopnosti. Pouze v některých cut-scene animacích se projeví jejich odlišnost.
Zahráli jsme si to s Václavem na Xboxu. Byla to nádherná řežba v různých prosředích - muslimské město, vesnice někde v Asii, skalní hnízdo teroristů, město zatopené hurikánem někde na Floridě. Krásně členité prostředí, každá mise byla úplně jiná jak povizuální stránce, tak i hratelností.
Malej a Velkej se mohou specializovat na různé zbraně - a asi je to tvůrci hry i doporučováno. My jsme se celkem vykašlali na těžké zbraně, používali jsme především útočné pušky a granáty, někdy ostřelovačky.
Hodně zábavná je upgradovatelnost. Jednak zbraní - každá zbraň má X slotů, které je možné postupně vylepšovat (pažbu, hlaveň, zásobník, zaměřování, povrchová úprava ...). A úpravy ani zdaleka nejsou jenom kosmetické. Bojovníci pak mohou upravovat jak své kostlivé přilby, tak brnění, oblečení a maskování.
Hraje se to hodně dobře. Army of Two má implementovaný systém Rage. Čím více hráč útočí, tím více se na něj zaměřují nepřátelé. To umožňuje krásné přepadové akce - jeden z hráčů upoutá nepřátele palbou, druhý nerušeně provede obchvatný manévr a vpadne nepřátelům do zad.
Ve hře se vyskytují obrnění bossové, které bez této taktiky nelze zabít. Jejich silné brnění absorbuje veškerou damage zepředu.
Celkem na efekt jsou specialitky typu Overkill (subjektivní zpomalení času při dosažerní určitého killrate) anebo boj zády k sobě, kdy si oba bojovníci palbou kryjí záda. Jsou to drobnosti, které jsou spíš pro zajímavost než že by se to nějak extra dobře hrálo.
Naopak hodně vychytaná je jiná věcička - krytí mobilním štítem. Jeden z bojovníků postupuje a nese štít, druhý se za něj schovává a je schopen vést palbu. Další fajn vychytávka je synchronní útok sniperkou, který umožňuje zlikvidovat dvojici strážných bez vyvolání poplachu. Při vyřazení jednoho z bojovníků ho druhý může nejenom uzdravit injekcí, ale i odtáhnout do bezpečí, přičemž zraněný má možnost krycí palby.
Je vidět, že tvůrci hry si s aspektem spolupráce dvojice vysloveně pohráli a dostali z toho všechno, co mohli. Hrálo se to parádně, doufám v pokračování.
Zahráli jsme si to s Václavem na Xboxu. Byla to nádherná řežba v různých prosředích - muslimské město, vesnice někde v Asii, skalní hnízdo teroristů, město zatopené hurikánem někde na Floridě. Krásně členité prostředí, každá mise byla úplně jiná jak povizuální stránce, tak i hratelností.
Malej a Velkej se mohou specializovat na různé zbraně - a asi je to tvůrci hry i doporučováno. My jsme se celkem vykašlali na těžké zbraně, používali jsme především útočné pušky a granáty, někdy ostřelovačky.
Hodně zábavná je upgradovatelnost. Jednak zbraní - každá zbraň má X slotů, které je možné postupně vylepšovat (pažbu, hlaveň, zásobník, zaměřování, povrchová úprava ...). A úpravy ani zdaleka nejsou jenom kosmetické. Bojovníci pak mohou upravovat jak své kostlivé přilby, tak brnění, oblečení a maskování.
Hraje se to hodně dobře. Army of Two má implementovaný systém Rage. Čím více hráč útočí, tím více se na něj zaměřují nepřátelé. To umožňuje krásné přepadové akce - jeden z hráčů upoutá nepřátele palbou, druhý nerušeně provede obchvatný manévr a vpadne nepřátelům do zad.
Ve hře se vyskytují obrnění bossové, které bez této taktiky nelze zabít. Jejich silné brnění absorbuje veškerou damage zepředu.
Celkem na efekt jsou specialitky typu Overkill (subjektivní zpomalení času při dosažerní určitého killrate) anebo boj zády k sobě, kdy si oba bojovníci palbou kryjí záda. Jsou to drobnosti, které jsou spíš pro zajímavost než že by se to nějak extra dobře hrálo.
Naopak hodně vychytaná je jiná věcička - krytí mobilním štítem. Jeden z bojovníků postupuje a nese štít, druhý se za něj schovává a je schopen vést palbu. Další fajn vychytávka je synchronní útok sniperkou, který umožňuje zlikvidovat dvojici strážných bez vyvolání poplachu. Při vyřazení jednoho z bojovníků ho druhý může nejenom uzdravit injekcí, ale i odtáhnout do bezpečí, přičemž zraněný má možnost krycí palby.
Je vidět, že tvůrci hry si s aspektem spolupráce dvojice vysloveně pohráli a dostali z toho všechno, co mohli. Hrálo se to parádně, doufám v pokračování.
Žádné komentáře:
Okomentovat