Tak jsme s Vaškem dohráli Gears of War 2. Musím říct, že ve dvou to byla naprostá MEGAŘEŽBA. Tahle hra, to jsou vizuální orgie a akční masakr!
Kooperativní kampaň v režimu split screen je dost dobře nadesignovaná. Některé mise, kdy se cesta Marcuse a Doma rozdělí, jsou vysloveně šité na vzájemný support: když se do toho jde metodou buldozer, tak se to nedá zvládnout, ale když se to zahraje tak jak má, je to snadné.
Tento aspekt učení se je v sérii Gears of War ostatně všudypřítomný. Designeři téhle hry umí svou práci zatraceně dobře.
Z hlediska grafiky jsou některé mise totální orgie. Vidět obrovského kamenného červa, jak se prokousává pod městem a strhává ho do hlubin, to byl zážitek, na jaké se nezapomíná. A když nás pak sežral i s helikoptérou a my se museli probít až k jeho srdci, motorovou pilou mu přeřezat aorty a udělat to dost rychle, než se utopíme v jeho krvi - tak tomu říkám MASO! Věčná škoda, že nejde típat screenshoty, byl bych si rád natípal sérii hlavních hrdinů, jak jsou čím dál víc zaflákaní červí krví ...
Osobně se mi moc líbily všechny mise na gigantickém samohybném jeřábu. Pevně rozkročen za rotačním kulometem jsem si vysloveně užíval odstřelování Locustů a palbu po Brumakách.
Urvali jsme to řekl bych tak za pět šest sobotních večerů. Možná až moc rychle, ale ani sekundu jsme se nenudili a skvěle jsme si to užívali. Fakt to nemělo chybu.
Finální jízda na Brumakovi už byla spíš třešnička na dortu, než náročné finále. Užívali jsme si megadestrukční síly, těžké to nebylo. Obtížné pasáže se vyskytovaly spíš leckde uvnitř hry. Boj s gigantickou chobotnicí na lodi byl mnohem těžší - než jsme přišli na to, jak se to má udělat.
Snad jen konec hry byl na můj vkus až moc otevřený. Odpálili jsme město a vyplavili Locusty - fajn, ale co dál? Příběhová linie je otevřená dalšímu pokračování. Jsem zvědav, jak to bude dál - přijde mi, že na planetě už toho moc nezbývá.
Každopádně: Gears of War 2, díky za skvělou zábavu!
U mě 10/10.
Kooperativní kampaň v režimu split screen je dost dobře nadesignovaná. Některé mise, kdy se cesta Marcuse a Doma rozdělí, jsou vysloveně šité na vzájemný support: když se do toho jde metodou buldozer, tak se to nedá zvládnout, ale když se to zahraje tak jak má, je to snadné.
Tento aspekt učení se je v sérii Gears of War ostatně všudypřítomný. Designeři téhle hry umí svou práci zatraceně dobře.
Z hlediska grafiky jsou některé mise totální orgie. Vidět obrovského kamenného červa, jak se prokousává pod městem a strhává ho do hlubin, to byl zážitek, na jaké se nezapomíná. A když nás pak sežral i s helikoptérou a my se museli probít až k jeho srdci, motorovou pilou mu přeřezat aorty a udělat to dost rychle, než se utopíme v jeho krvi - tak tomu říkám MASO! Věčná škoda, že nejde típat screenshoty, byl bych si rád natípal sérii hlavních hrdinů, jak jsou čím dál víc zaflákaní červí krví ...
Osobně se mi moc líbily všechny mise na gigantickém samohybném jeřábu. Pevně rozkročen za rotačním kulometem jsem si vysloveně užíval odstřelování Locustů a palbu po Brumakách.
Urvali jsme to řekl bych tak za pět šest sobotních večerů. Možná až moc rychle, ale ani sekundu jsme se nenudili a skvěle jsme si to užívali. Fakt to nemělo chybu.
Finální jízda na Brumakovi už byla spíš třešnička na dortu, než náročné finále. Užívali jsme si megadestrukční síly, těžké to nebylo. Obtížné pasáže se vyskytovaly spíš leckde uvnitř hry. Boj s gigantickou chobotnicí na lodi byl mnohem těžší - než jsme přišli na to, jak se to má udělat.
Snad jen konec hry byl na můj vkus až moc otevřený. Odpálili jsme město a vyplavili Locusty - fajn, ale co dál? Příběhová linie je otevřená dalšímu pokračování. Jsem zvědav, jak to bude dál - přijde mi, že na planetě už toho moc nezbývá.
Každopádně: Gears of War 2, díky za skvělou zábavu!
U mě 10/10.
Žádné komentáře:
Okomentovat