Po dohrání KCD2 jsem týden nebyl schopen hrát nic jiného. Až jsem se urval a pustil jsem se do rozehraného Elden Ringu.
Zpočátku to šlo hodně, hodně ztuha. Odvykl jsem ovládání. Ale pak jsem se do toho přece jen dostal. Pustil jsem se do Volcano Manor, parádního sídla vestavěného do sopky. Je to hodně spletité a je to moc fajn.Zajímavý souboj jsem svedl s finálním bossem Shardbearerem Rykardem.
Tak si říkám, zdali tyhle perverzně přepálené hrůzostrašné animace, doprovázené znepokojivou hudbou a nervy drásajícími zvuky, mají za cíl hráče co nejvíc vykolejit a rozhodit, aby se nemohl soustředit na hraní. Anebo je to jen jejich způsob vyprávění - čím úchylnější šílenost, tím lepší?
Druhá fáze boje je mnohem náročnější. Narozdíl od hada se Rykard pohybuje. Největší riziko je, když zničehonic odskočí. Pak hází nepříjemná kouzla a rány. Naštěstí mi hodně pomohl můj summonovaný parťák, nabral na sebe Rykardovu pozornost a já jsem se mohl dostat nestvůře nadosah.
Pravda je, že to nebylo nijak zvlášť náročné. Nemusel jsem se moc učit, co dělat s jednotlivými útoky. Prostě jsem to zkoušel a pak to vyšlo.
Žádné komentáře:
Okomentovat