Je třeba přiznat, že Veilguard má kulervoucí vizuál. Jak jsem z prvních videí bál grafické stylizace, nakonec je grafika parádní. U mě to hodně umocnilo, když jsem přešel na 4K monitor. Ten tomu dal až nečekaný kvalitativní posun.
Je fajn, že se to i ve 4K s vyhulenými detaily hýbe velmi slušně. Pravda, DLSS tomu dodává lehké rozostření a máznutí, ale překvapivě to vypadá v 4K mnohem lépe než ve Full HD.
Je třeba přiznat, že ve hře není jediná zóna s většími otevřenými pasážemi. Všechno je to koridor rozdělený dveřmi, zdmi a portály, případně ziplines. Sem tam nějaká trapná puzzle za použití schopností jednotlivých společníků - nic těžkého, spíš ke konci otravného.
Město Minrathous jsem nechal poničit drakem. Musel jsem se rozhodnout, jestli zachráním své rodné Treviso anebo Minrathous.
I tak jsou jeho doky parádní.
Asi nejpovedenější je elfí les Arlathan Forest. Paradoxně mě nejvíc štval, kvůli složité navigaci. Proč je to tak hrozně členité a obtížně dostupné? Taky mi vadilo, že se tam musím pořád a pořád vracet kvůli dalším a dalším questům.
Do kráteru v Arlathanu jsem se dostal až poměrně pozdě.
Podvodní The Ossuary je vězení, kam zavřeli Lucanise. Do pozoruhodné zóny jsem se podíval jen jednou, když jsem jej zachraňoval.
Rivanian Coast mě nebetyčně štval. Zóna je nepochopitelně členitá a těžko přístupná. Překážky v postupu mi přišly účelové a nezábavné.
Aréna Hall of Valor má zajímavou estetiku a nudnou gameplay.
Trpasličí doly Deep Roads jsou nejlepší trpasličí říší od dob Ironforge.
Žádné komentáře:
Okomentovat