Hra parádně přechází mezi cutscénami a gameplayem. Místy jsem se přistihl, že se snažím Nathana postrkovat i během cutscén - tak je to přirozené.
Unikátnost Uncharted je v práci s parťáky. Jsou samostatní, inteligentní a následují Nathana na všech těch římsách a krkolomných stěnách. Přitom po celou dobu hry glosují, povídají si s Nathanem o ději, popichují se nebo domlouvají další postup.
Některé herní momenty vyloženě akcentují spolupráci - Nathan pomůže Samovi na vysokou zeď a ten ho pak vytáhne za ruku nahoru, shodí mu žebřík anebo bednu, po které vyšplhá za ním. těžké dveře musí par´táci vyrazit spolu. Žádná jiná hra to takhle dobře neumí.
Sam
umí totéž, co Nathan. Kudy projde Nathan, tudy vyšplhá Sam. Dokonce se
oba umí na strmé stěně prohodit - Nathan přeleze Samovi po zádech. Elena a Sully
jsou trochu míň šikovní, ale nevadí to - Nathan musí v některých pasážích
vymyslet, jak jim pomoci.
Stealth funguje, ale většinou bojových pasáží jsem se prostřílel. Gunplay je spíš otravný. Možná je to tím, že jsem měl vypnutý auto lock - takhle to byl místy trochu opruz a v tužších přestřelkách jsem pravidelně chcípal. Ostaní herní mechaniky mě dost bavily, bezhlavé přestřelky s lavinami nepřítel hlavně ke konci hry mě trochu štvaly. Je pravda, že jsem to hrál na Moderate - třetí nejtěžší obtížnost ze čtyř.
Puzzles není ve hře zas tak moc, ale jsou prostě skvělé. Unikátní, promakané, nepříliš těžké . když pochopíte, co se po vás chce - jako třeba puzzle s nastavováním strojku podle jmen pirátů na obrazech. kolem.Obrovský hodinový stroj uprostřed věže je unikátní prostorové puzzle, které mě hodně pobavilo.
Žádné komentáře:
Okomentovat