Běžné akční scény založené na mechanikách jsou perfektní a skvěle promakané. Do toho Uncharted občas hodí unikátní naskriptovanou situaci - třeba jako když Nathan prchá z padající kostelní věže.
Krkolomná scéna ve městě na Managascaru je nezpaomenutelná. přestřelka na tržišti ukončí příjezd obrněného transportétu. Nathan musí naskočit do džípu a uhánět přes celé město. Pak naskočit na lano visející z ujíždějícího jeřábu, vytáhnout se na náklaďáki, ze kterého musí přeskočit na jiný, protože původní auto hoří.
Následuje divoká přestřelka na autech, kdy Nathan může - a musí - přeskakovat na jiná auta a sestřelovat nepřátele. Všechno končí brutální bouračkou, kdy Narhan jen kouká, jak nad ním začíná vrak auta hořet.
Aby ho nakonec zachránil Sam s motorkou. Nathan si naskočí, vzápětí je začne honit obrněný vůz. Který se musí rozstřílet.
Frenetická akce, která ve hře trvá sotva pár minut dynamikou překonává všechno, co jsem kdy ve hrách viděl. Je to naskriptované, kulervoucí a hrozně zábavné.
Z úplně jiného soudku je jízda Nathana s Elenou přes vodopády a výtahy k pirátskému městu New Devon: klidnější, méně dynamická, ale stejně zábavná.
Žádné komentáře:
Okomentovat