Jak ukazují screenshoty, grafika je výborná. Krajina je malebná, postavy krásně detailní, animace slušné. Jasně, není to Zaklínač, chybí tu střídání dne a noci a počasí mi přijde statické - ale komu to vadí, když hratelnost odsýpá.
Hra je rozsekaná do zón. Některé zóny - třeba město nebo templářský rad - jsou samostatné zóny, dokonce rozsekané na několik sekcí. Jiné - třeba Hinterlands, jedna z prvních venkovních zón - jsou zatraceně veliké a členité, ale přesto zóny. Otevřený svět se bohužel nekoná - ale díky velikosti zón mi to nevadí.
Haven - základna Inkvizice - leží v zasněženém údolí. Tady se nachází War Table, což je z mého pohledu hlavní inovace téhle hry. Něco takového jsem ve hře ještě neviděl.
U War Table se potkávám s rádci, tady se zadávají mise podřízeným, přijímají se reporty z dokončených misí a určuje se strategie dalšího postupu.
Oproti misím pro followery v sérii Assassin's Creed jsou tyhle mise příběhové, mají nějaký dopad a podle toho, kdo je dostane za úkol - špionka, diplomatka anebo voják - taky vypadá jejich výsledek a finální report.
Mise stojí Power - v zásadě interní měnu, kterou hráč získává plněním questů a pokrokem v příběhu.
Dragon Age je i o zabíjení draků - popravdě řečeno, boj s drakem na youtube byl pro mě posledním argumentem, proč si hru pořídit a zahrát. Zatím draky se drakům uctivě vyhýbám a sleduji je jen zdálky.
Dragon Age kráčí ve šlépějích her od Bioware, které už od dob Baldur's Gate vynikaly skvělými postavami. Inquisition obsahuje devět společníků, které lze s sebou brát do misí, včetně černošské kouzelnice Vivienne tady na screenshotu. Škoda, že do misí lze brát jen tři parťáky, ostatní odpočívají v Havenu. Stejně jako v Mass Effectu se vyplácí si všechny společníky při návštěvě Havenu oběhnout a probrat s nimi poslední události.
Navíc jsou ve hře tři rádcové - špionka Leliana, válečník Cullen a diplomatka Josephine.
Celkem záhy jsem získal koně. První quest s koněm byl závodní, který jako by z oka vypadl Zaklínači. Zajímalo by mě, kdo se kým inspiroval.
Hra je rozsekaná do zón. Některé zóny - třeba město nebo templářský rad - jsou samostatné zóny, dokonce rozsekané na několik sekcí. Jiné - třeba Hinterlands, jedna z prvních venkovních zón - jsou zatraceně veliké a členité, ale přesto zóny. Otevřený svět se bohužel nekoná - ale díky velikosti zón mi to nevadí.
Haven - základna Inkvizice - leží v zasněženém údolí. Tady se nachází War Table, což je z mého pohledu hlavní inovace téhle hry. Něco takového jsem ve hře ještě neviděl.
U War Table se potkávám s rádci, tady se zadávají mise podřízeným, přijímají se reporty z dokončených misí a určuje se strategie dalšího postupu.
Oproti misím pro followery v sérii Assassin's Creed jsou tyhle mise příběhové, mají nějaký dopad a podle toho, kdo je dostane za úkol - špionka, diplomatka anebo voják - taky vypadá jejich výsledek a finální report.
Mise stojí Power - v zásadě interní měnu, kterou hráč získává plněním questů a pokrokem v příběhu.
Dragon Age je i o zabíjení draků - popravdě řečeno, boj s drakem na youtube byl pro mě posledním argumentem, proč si hru pořídit a zahrát. Zatím draky se drakům uctivě vyhýbám a sleduji je jen zdálky.
Dragon Age kráčí ve šlépějích her od Bioware, které už od dob Baldur's Gate vynikaly skvělými postavami. Inquisition obsahuje devět společníků, které lze s sebou brát do misí, včetně černošské kouzelnice Vivienne tady na screenshotu. Škoda, že do misí lze brát jen tři parťáky, ostatní odpočívají v Havenu. Stejně jako v Mass Effectu se vyplácí si všechny společníky při návštěvě Havenu oběhnout a probrat s nimi poslední události.
Navíc jsou ve hře tři rádcové - špionka Leliana, válečník Cullen a diplomatka Josephine.
Celkem záhy jsem získal koně. První quest s koněm byl závodní, který jako by z oka vypadl Zaklínači. Zajímalo by mě, kdo se kým inspiroval.
Žádné komentáře:
Okomentovat