Emerald Nightmare je první raid v Legionu. Ve srovnání s raidováním High Maulu mi přijde jednodušší, ale možná to prostě hrajeme lépe. Hned první večer jsme za hodinu a půl dokázali sejout dva bosse.
Emerald Nightmare je poškozenou verzí Emerald Dream, duchovní dimenze druidů. Vchod do raidu se nachází v kořenech World tree Shaladrassilu.
Úvodní bosska je dračice Nythendra. Má efektní look, jako by byla utkána z kouře. Encounter prověřuje základní koordinaci raidu: Nythendra hází na hráče zelený sliz, který po pár vteřinách vytvoří na zemi pod hráčem smrtící louži. Když člověk dostane zásah, musí sliz odnést ke zdi a tam ho nechat bouchnout. Celý raid se i s drakem točí dokola.
Ve druhé fázi si Nythendra natáhne slizové louže k sobě - čímž sice vyčistí podlahu, ale je potřeba se jim vyhýbat. Během téhle fáze se podlaha pokryje larvami, ze kterých se líhnou bouchací brouci. Takže si člověk musí dát pozor také na brouky.
Nythendru jsme nacvičili celkem lehce a za chvíli už jsme se těšili z lootu.
Druhý boss je medvědí bůh Ursoc. Sídlí v pokažené verzi Grizzly Hills, zóny známé z Northrendu.
Boj s Ursocem je snadný na pohyb. Trošku připomíná Butchera z High Maulu: také odkopává skupiny, které se musí střídat.
Na pohyb to není těžé. Podmínkou je ale zabít bosse včas, než se dostane do stavu Enrage a pobije celý raid. Takže to je trošku náročnější na damage.
Třetí encounter je dračice Ysendra. Encounter se jmenuje Dragons of Nightmare.
Ysendra má s sebou dalšího draka, který je náhodný - může mít různé ability. Celý encounter je neskutečný chaos. Kadý z tanků má na sobě jednoho draka a po nastackování efektů si je vyměňovat. Takže draci chodí sem a tam. Do toho se spawnují různé ability a addi, kteří se musí prioritně zabíjet.
Zóna má několik portálů do okolních minizón. Portály jsou otevřené i během boje, takže se mi dvakrát stalo, že jsem omylem vyskočil ven a musel jsem se portnout nazpátek.
Dragons of Nightmare jsme jeden večer dvakrát zkusili. Druhý večer na druhý pokus šli k zemi.
Je to radost!
Emerald Nightmare je poškozenou verzí Emerald Dream, duchovní dimenze druidů. Vchod do raidu se nachází v kořenech World tree Shaladrassilu.
Úvodní bosska je dračice Nythendra. Má efektní look, jako by byla utkána z kouře. Encounter prověřuje základní koordinaci raidu: Nythendra hází na hráče zelený sliz, který po pár vteřinách vytvoří na zemi pod hráčem smrtící louži. Když člověk dostane zásah, musí sliz odnést ke zdi a tam ho nechat bouchnout. Celý raid se i s drakem točí dokola.
Ve druhé fázi si Nythendra natáhne slizové louže k sobě - čímž sice vyčistí podlahu, ale je potřeba se jim vyhýbat. Během téhle fáze se podlaha pokryje larvami, ze kterých se líhnou bouchací brouci. Takže si člověk musí dát pozor také na brouky.
Nythendru jsme nacvičili celkem lehce a za chvíli už jsme se těšili z lootu.
Druhý boss je medvědí bůh Ursoc. Sídlí v pokažené verzi Grizzly Hills, zóny známé z Northrendu.
Boj s Ursocem je snadný na pohyb. Trošku připomíná Butchera z High Maulu: také odkopává skupiny, které se musí střídat.
Na pohyb to není těžé. Podmínkou je ale zabít bosse včas, než se dostane do stavu Enrage a pobije celý raid. Takže to je trošku náročnější na damage.
Třetí encounter je dračice Ysendra. Encounter se jmenuje Dragons of Nightmare.
Ysendra má s sebou dalšího draka, který je náhodný - může mít různé ability. Celý encounter je neskutečný chaos. Kadý z tanků má na sobě jednoho draka a po nastackování efektů si je vyměňovat. Takže draci chodí sem a tam. Do toho se spawnují různé ability a addi, kteří se musí prioritně zabíjet.
Zóna má několik portálů do okolních minizón. Portály jsou otevřené i během boje, takže se mi dvakrát stalo, že jsem omylem vyskočil ven a musel jsem se portnout nazpátek.
Dragons of Nightmare jsme jeden večer dvakrát zkusili. Druhý večer na druhý pokus šli k zemi.
Je to radost!
Žádné komentáře:
Okomentovat