neděle 26. srpna 2012

Guild Wars 2: Pocity

Musím připusit, že mě GW2 vtáhla jako už dlouho nic jiného. je to návyková záležitost. je neskutečné, jaký má hra charakter. Krajina, postavy, příběh a eventy šlapou dohromady jako dobře namazaný stroj.
Hraju rangera (obdoba huntera z WOW) za rasu Charrů, agresivních technických dravců, kteří vypadají jako zubaté kočky křížené s býky. Samci mají dva rohy a dva páry uší a neskutečně veliké zuby (musel jsem si vybrat jedinou hlavu, která má zuby jakž takž přijatelné).
Charrové jsou technicky vyspělí. Podle herní legendy vystavěli válečné stroje a s nimi zabili své staré bohy. To mi přijde dost slušná story do základu!
Celá startovní zóna Charrů a jejich město Black Citadel je vypiplané a nádherné. Začínal jsem hru dvakrát, protože poprvé jsem si vybral příslušnost ke špionské Ash Legion a můj příběh se pak odehrával ve špionských kulisách. To mě moc nebavilo. Napodruhé jsem si vybral příslušnost k Iron Legion, stavitele válečných strojů. A můj osobní příběh je rázem úplně jiný, dělám jiné questy a je to úplně jiné hraní. To potěší.

Žádné komentáře: