pondělí 29. března 2010

Risen: Radost z otevřeného světa

Risen jsem vyzkoušel až nyní, několik měsíců po jeho vydání. Nečekal jsem od něj nějak mnoho. Gothic 2 jsem dohrál, pak jsem si opatřel tehdy již zastaralý Gothic 1 a i ten jsem dojel. Oba považuji za vynikající hry, které mě svého času nadchly.
Gothic 3 jsem rozehrál dokonce třikrát, ale kvůli zabugovanosti jsem se vždy zasekl. Ta hra se bohužel nepovedla, nádherně propracovaný svět stáhly ke dnu prudivé bugy.
Jak si tak čtu o Risenovi, vypadá to, že se bugů dokázal vyvarovat. Z toho mám  ohromnou radost. 
První dojem ze hry je deja vu. Risen jako by Gothikům z oka vypadl. Prostředí je asi nejvíc podobné Gothiku 2. Grafický styl Piranha Bytes žádné jiné herní studio neumí. Po odehrání prvních pár hodin a série questů u rebelů v bažině mám pocit, že jsem zpátky doma, někde, kde to dobře znám.

Žádné komentáře: