![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcxyhp39RiXfgaGU93MGgJzlgjib5dglrw3g6YRm1u-AdKK9RgHhzwcMkpilo2SgULYpQB-6sOtBKAg4leEo0nV_LGaOzrWxRGtOLcz1gZYlE3oyqvCDIxbXoI1QLn27eKLjxBfdde7_I/s200/Risen+2010-03-28+23-08-43-83.jpg)
Gothic 3 jsem rozehrál dokonce třikrát, ale kvůli zabugovanosti jsem se vždy zasekl. Ta hra se bohužel nepovedla, nádherně propracovaný svět stáhly ke dnu prudivé bugy.
Jak si tak čtu o Risenovi, vypadá to, že se bugů dokázal vyvarovat. Z toho mám ohromnou radost.
První dojem ze hry je deja vu. Risen jako by Gothikům z oka vypadl. Prostředí je asi nejvíc podobné Gothiku 2. Grafický styl Piranha Bytes žádné jiné herní studio neumí. Po odehrání prvních pár hodin a série questů u rebelů v bažině mám pocit, že jsem zpátky doma, někde, kde to dobře znám.
Žádné komentáře:
Okomentovat