Ledová planeta Voeld je první, kterou jsem prozkoumal opravdu celou a udělal skoro všechny questy. Abych si naklonil mimozemšťany Angara a jejich vůdce Evfru, musel jsem pomoci Angarům dobýt zpět planetu. Planeta je pokrytá ledem, moře jsou zamrzlá.
Hodně chválím vizuální ztvárnění Voeldu. Ledové pláně jsou opravdu pusté, hory vysoké a objevení základny Angara potěší - Ryder se konečně trochu ohřeje.
Po planetě je rozesetá spousta sidequestů - stopování pytláků, hledání medicínských zásob, prozkoumávání lokací, kde došlo k bitvě.
Velká základna Ketů na vrcholku hory, která je vidět z celé mapy, je nicméně taky "jen" lokace pro side quest. Základna je slušně tuhá a musí se vyčistit, aby člověk zrušil štít na druhém konci mapy a dostal se do vykopávek ukrývajících prolhanou umělou inteligenci. Hlavní mise se záchranou angarské kněžky Moshae Sjefa e nicméně odehrává mimo mapu, doletí se k ní raketoplánem.
Planeta je postavená podle obdobné šablony jako pouštní Eos. Pro založení základny je nezbytné aktivovat tři Remnantské budovy pomocí glyfů a pak proniknout do centra remnantské stavby.
Side questy mě neuráží, ale nemají takovou jiskru jako questy v Zaklínači. Není tam ten vtip, lehkost a příběh. Tudíž ani moc motivace.
Motivaci mi naopak dodává planeta sama. Prostředí Voeldu evokuje atmosféru Star Wars. Když jsem se pohyboval po základně a moje dcera Lucka mi chvíli koukala přes rameno, zeptala se mě, jestli hraju Hvězdné války.
A další super věc: planeta je veliká. Vysloveně mě baví, že se po ní nedá běhat pěšky. Jednak by to trvalo zatraceně dlouho a jednak člověk za chvíli umrzne. Vozítko je tu nezbytné. A je to hrozně dobře. Pomáhá to budovat pocit rozlehlého nekonečného vesmíru.
Úplně mě nadchlo, když jsem dostal misi související s pytláky a vybíjením obrovských zpívajících tvorů žijících pod ledem. To vypadá vysloveně dobře.
Hodně chválím vizuální ztvárnění Voeldu. Ledové pláně jsou opravdu pusté, hory vysoké a objevení základny Angara potěší - Ryder se konečně trochu ohřeje.
Po planetě je rozesetá spousta sidequestů - stopování pytláků, hledání medicínských zásob, prozkoumávání lokací, kde došlo k bitvě.
Velká základna Ketů na vrcholku hory, která je vidět z celé mapy, je nicméně taky "jen" lokace pro side quest. Základna je slušně tuhá a musí se vyčistit, aby člověk zrušil štít na druhém konci mapy a dostal se do vykopávek ukrývajících prolhanou umělou inteligenci. Hlavní mise se záchranou angarské kněžky Moshae Sjefa e nicméně odehrává mimo mapu, doletí se k ní raketoplánem.
Planeta je postavená podle obdobné šablony jako pouštní Eos. Pro založení základny je nezbytné aktivovat tři Remnantské budovy pomocí glyfů a pak proniknout do centra remnantské stavby.
Side questy mě neuráží, ale nemají takovou jiskru jako questy v Zaklínači. Není tam ten vtip, lehkost a příběh. Tudíž ani moc motivace.
Motivaci mi naopak dodává planeta sama. Prostředí Voeldu evokuje atmosféru Star Wars. Když jsem se pohyboval po základně a moje dcera Lucka mi chvíli koukala přes rameno, zeptala se mě, jestli hraju Hvězdné války.
A další super věc: planeta je veliká. Vysloveně mě baví, že se po ní nedá běhat pěšky. Jednak by to trvalo zatraceně dlouho a jednak člověk za chvíli umrzne. Vozítko je tu nezbytné. A je to hrozně dobře. Pomáhá to budovat pocit rozlehlého nekonečného vesmíru.
Úplně mě nadchlo, když jsem dostal misi související s pytláky a vybíjením obrovských zpívajících tvorů žijících pod ledem. To vypadá vysloveně dobře.
1 komentář:
view publisher site address get redirected here try this site see this page pop over here
Okomentovat