Master of Orion je legenda. První díl z roku 1993 byla totální pecka. Hrál jsem tuším i druhý díl z roku 1996 - proboha, už je to 20 let!
Licenci na značku koupil běloruský Wargaming a nedávno na Steamu vyšel Early Access.
Hra mi sedla jako rukavice z jelenice. Od prvního screenu se mi to hraje dobře. Interface je přehledný a hezký, člověk netápe a hned ví, co a jak.
Planety jsou vykreslené v parádních detailech. Je radost pozorovat, jak se planeta postupně plní postavenými budovami. Galaxie je přiměřeně veliká. Strom technologií je pěkně rozlehlý. Orbitální základny a statické stanice na warpových bodech jsou docela silné. Než člověk vyrazí dobývat, chce to mít pořádnou flotilu.
Výborně funguje velikost a biotop planet. Terraformovat zatím začínám.
Na strategické úrovni hře už teď není moc co vytknout. Ve hře zatím chybí jedna rasa. Hratelnost se jistě bude balancovat a pilovat, ale s tím se u alfa verze počítá. To hlavní už funguje.
Editor lodí je zatím trochu málo variabilní. Škoda že přidávané zbraně nejsou na modelech lodí vidět.
Taktická úroveň není ještě dotažená. Bitvy probíhajív reálnem čase s možností pauzy a kinematického režimu. Ten je na první pohled efektní, ale po čase začne nudit. Lodě sice poslouchají rozkazy, ale po splnění se začnou automaticky přesunovat směrem k nepřátelské základně.
Nepochopil jsem, jak bych měl taktickou bitvu ovlivnit nějakým manévrováním. Přijde mi, že je to jen o množství a palebné síle.
Už teď se to dá dobře hrát. Funguje efekt "Ještě jeden turn a už jdu spát". Pokud tvůrci splní všechno, co slibují na fórech, bude to skvostná hra.
Licenci na značku koupil běloruský Wargaming a nedávno na Steamu vyšel Early Access.
Hra mi sedla jako rukavice z jelenice. Od prvního screenu se mi to hraje dobře. Interface je přehledný a hezký, člověk netápe a hned ví, co a jak.
Planety jsou vykreslené v parádních detailech. Je radost pozorovat, jak se planeta postupně plní postavenými budovami. Galaxie je přiměřeně veliká. Strom technologií je pěkně rozlehlý. Orbitální základny a statické stanice na warpových bodech jsou docela silné. Než člověk vyrazí dobývat, chce to mít pořádnou flotilu.
Výborně funguje velikost a biotop planet. Terraformovat zatím začínám.
Na strategické úrovni hře už teď není moc co vytknout. Ve hře zatím chybí jedna rasa. Hratelnost se jistě bude balancovat a pilovat, ale s tím se u alfa verze počítá. To hlavní už funguje.
Editor lodí je zatím trochu málo variabilní. Škoda že přidávané zbraně nejsou na modelech lodí vidět.
Taktická úroveň není ještě dotažená. Bitvy probíhajív reálnem čase s možností pauzy a kinematického režimu. Ten je na první pohled efektní, ale po čase začne nudit. Lodě sice poslouchají rozkazy, ale po splnění se začnou automaticky přesunovat směrem k nepřátelské základně.
Nepochopil jsem, jak bych měl taktickou bitvu ovlivnit nějakým manévrováním. Přijde mi, že je to jen o množství a palebné síle.
Už teď se to dá dobře hrát. Funguje efekt "Ještě jeden turn a už jdu spát". Pokud tvůrci splní všechno, co slibují na fórech, bude to skvostná hra.
Žádné komentáře:
Okomentovat