čtvrtek 21. května 2015

The Witcher: Postavy a grafika

Ještě stále jsme v intru na Caer Morhen.
Malá Ciri se učí bojovat jako zaklínač.
Ne, není to o grafice, ani o technologii. Ani o texturách. Úplně nejlepší jsou na Zaklínači úchvatné animace obličejů. Ty postavy hrají jako ve filmu. Proti tomu působí postavy z Assassina:Unity jako voskové figury z muzea madame Tussaud.
Na Ciri vidíme každý záchvěv, každé ušklíbnutí. A co je na tom nejlepší: že tohle je standard Zaklínače. Takhle jsou vymakané všechny postavy, včetně NPCček zadávajících side quest.
O přírodě a efektech světla a stínu škoda mluvit. Ty obrázky hovoří samy za sebe.
A to všechno žije! Za tři večery, kdy jsem Zaklínačovi věnoval možná čtyři pět hodin celkem, nepřestávám žasnout. A to se motám kolem jedné vesničky s nedalekým bitevním polem. Tohle vypadá na začátek hodně dlouhého a zábavného dobrodružství.